67,827 Verified Client Reviews |
|
Sort by: |
|
Easy to work with - phenomenal resultsI am not a hair person! I just don't know how to do all that stuff but I'm telling you this was almost as easy as washing your hair, the results though were well beyond what I had ever expected, my Daughter who does know what she's doing had dyed my hair red I didn't want to do the upkeep of it so wanted to go back brown, well I've done this before at the salon and it's never easy because they can't take you from red back to brown in one process. Well shame on them because eSalon took me there no problem! I have a lot of grey now that I did not have then as well. I recommend this very much. What a fantastic product and experience! 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
Good Hair ColorHair color is good and lasts a little longer than drug store versions. Just can't seem to get the color exactly right. 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsCynthia - We’re sorry that you were unhappy with the results of your recent order. We see that your colorist reviewed your comments and adjusted the formulation for your next color order to deliver results better suited to your needs. We look forward to hearing your feedback on this new formulation soon. |
Grey came backThe color was right on. Didn't look like a fake red head. Looked very natural. However, the grey came back almost immediately. Which was the main reason I bought the color in the first place. That's why I only gave 4 stars. 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsSusan - We’re sorry that you were unhappy with the results of your recent order. We see that your colorist reviewed your comments and adjusted the formulation for your next color order to deliver results better suited to your needs. We look forward to hearing your feedback on this new formulation soon. |
What was promisedThe color I wanted was delivered as promised but I decided it was too red and didn't look natural. Decided to go with another color with other manufacturer. 3 of 3 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsCatherine - We apologize that your most recent order did not turn out as you expected. Your colorist will review your comments and adjust the formulation and/or instructions for your next hair color order accordingly. If your colorist has any questions, they will contact you. We look forward to creating your reformulation and hope to provide you with a color that will better suit your needs. |
Made my hair fall outI’ve used basic shop dye with no problems but this destroyed my hair. 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsEmma K. - Thank you for your feedback. We're so sorry to hear about your experience with our colour. We've reached out via email so we can discuss this with you and offer further assistance. Please keep an eye on your inbox for more details. |
Never receivedNever received product. Was left somewhere else. I thought y'all were supposed to be sending another box. 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsJennifer - We are sorry to hear your order never arrived! Please keep your eye out for an email from us for your next steps! We truly appreciate your feedback. |
Turned my hair the color of brass.My hair is now orange yellow. I asked for help, but no response. Still waiting… 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsJocilyn - We apologize that your hair color wasn’t what you expected. Your order is fully backed by our Color Happiness Guarantee, and we would love to work with you to adjust your formula for your next order. Our Color Experts have been in contact via email and will be happy to assist in this process. |
Poor colourLeft my hair dry & straw like Colour was brown not red Roots appeared within 2 weeks Expensive even at half price I'll stick with Nutrisse 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsJudith C. - Thank you for your feedback. We're so sorry to hear that you are disappointed with your hair colour. Our eSalon Colour Happiness Guarantee is something we always stand behind, and we want to work with you to find a resolution and have your hair looking its very best. Please keep an eye out for an email from us shortly. We will be reaching out to you to make this right! |
Colour too darkDefinitely not what I was looking for and too long to get responses. Much easier buying a colour I can see or going to salon. Quality of product excellent but colour not what I wanted 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsHello Elizabeth, Thank you for your feedback on your color. Here at eSalon, we are always striving to improve, and ensure each and every customer is 100% satisfied with their color! We are so sorry to hear that we haven’t got it just right with your color. You are fully covered by our Color Happiness Guarantee, and one of our Color Experts has sent you an email to get this resolved for you. We appreciate you reaching out! |
Way too dark not what I asked forThis color is way darker then the color I requested and did do anything unlike what I’ve done before 0 of 0 people found this review helpful. Did you? |
|
|
|
Response From Our ExpertsLiza-We are so sorry to hear that your color came out darker! Upon reviewing your profile, we see that you have already worked with one of our Color Experts to resolve your concern. Please let us know if there is anything else we can do to help! |